Mariusz Donica na nowym stanowisku w Edipresse Polska ma wesprzeć digitalową sprzedaż
Mariusz Donica został dyrektorem ds. inventory i kampanii online w wydawnictwie Edipresse Polska. Stanowisko jest nowe, utworzono je dla wzmocnienia digitalowych struktur wsparcia sprzedaży.
- Widzimy wartość i ogromne znaczenie digitalowych zasobów reklamowych, udostępnianych do komercyjnego wykorzystania. Edipresse posiada wyraźnie sprofilowany segment portali internetowych skierowanych do kobiet, w oparciu o który realizuje cele i oczekiwania reklamowe klientów. Mariusz i jego zespół są gwarancją najwyższej jakości inventory, zarówno w obszarze reklamy display, video czy też akcji specjalnych – skomentował Maciej Klepacki, członek zarządu Edipresse Polska.
Donica pracuje w Edipresse Polska od 2017 roku, dotychczas odpowiadał za dział traffic oraz systemy emisyjne portali internetowych spółki. Wcześniej związany był z wydawnictwem Bonnier Business Polska, gdzie odpowiadał za dział traffic.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Edipresse Polska od wdraża strategię mocniejszego stawiania na digital. W ramach tej strategii w lipcu br. Maciej Klepacki zostanie w firmie dyrektorem generalnym, a Agnieszka Wicher-Szczesna jego zastępczynią.
Serwisy internetowe Edipresse Polska w styczniu br. zanotowały 8,07 mln użytkowników i 83,89 mln odsłon (według badania Gemius/PBI).
Dołącz do dyskusji: Mariusz Donica na nowym stanowisku w Edipresse Polska ma wesprzeć digitalową sprzedaż