Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot
Mariola Popielarz rozpoczęła pracę w agencji Green Parrot, obejmując stanowisko szefowej działu multichannel. Poprzednio pracowała w agencji Brain Juice.

Mariola Popielarz wesprze Green Parrot w tworzeniu nowego działu multichannel, którym ma potem zarządzać. Nowy dział zajmie się opracowywaniem dla klientów agencji strategii bazujących na nowoczesnym podejściu do konsumenta.
- Naszym celem jest precyzyjne zaplanowanie obecności marki w świecie konsumenta. Chcemy dotrzeć do niego poprzez starannie dobrane komunikaty, wykorzystujące potencjał poszczególnych kanałów i technologii. Multichannel marketing jest odpowiedzią na nawyki współczesnego konsumenta, który korzysta z wielu urządzeń, o różnych porach dnia - zapowiada Mariola Popielarz.
Przed dołączeniem do Green Parrot przez 6 lat związana była z Grupą Brain Juice, gdzie zarządzała strukturą Brain Juice Life wyspecjalizowaną w obsłudze klientów farmaceutycznych.
Wcześniej pracowała też dla największych marek na rynku farmacji, medycyny i kosmetyków. Współtworzyła rozwiązania internetowe dla takich firm jak: Orkla, Sanofi, Hoya, Roche, Angelini i Heel.
Dołącz do dyskusji: Mariola Popielarz szefową działu multichannel w Green Parrot