Ceramika Paradyż klientem agencji Green Parrot
Ceramika Paradyż wybrała agencję Green Parrot do kompleksowego wsparcia marketingowego w formule 360 stopni. Polska firma obecna na 50 rynkach zagranicznych rozwija swoje technologiczne zaplecze i planuje kolejne projekty.
Ceramika Paradyż stawia na nowe technologie produkcyjne, aktywnie angażuje się w działania CSR i planuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Niedawno nawiązała współpracę z projektantką Gosią Baczyńską, aby tworzyć jeszcze lepsze produkty dla swoich klientów.
- Szukaliśmy marketingowego partnera z technologicznym zapleczem i know-how, który dobrze zrozumie nasz biznes" - powiedział Piotr Krawczyk, zastępca dyrektora marketingu Ceramiki Paradyż - Z zespołem Green Parrot od pierwszych spotkań czuliśmy, że wspólnie możemy wdrożyć naprawdę innowacyjne w naszej branży rozwiązania. Doceniamy partnerskie podejście, maksymalne zaangażowanie i szerokie spojrzenie na naszą markę, dzięki którym łatwiej nam wyjść poza utarte schematy branży i całego polskiego rynku.
Agencja Green Parrot w Ceramice Paradyż będzie odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii marketingowej i knowledge sharing wspólnie z zespołem klienta, komunikację marki w social mediach, realizację kampanii performance marketing i paid media, zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań marketing automation.
Dołącz do dyskusji: Ceramika Paradyż klientem agencji Green Parrot