Marek Kurowski odchodzi z Eurozetu
Grupa Eurozet rozstaje się z Markiem Kurowskim, dyrektorem sprzedaży lokalnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Katarzyna Szczepanik, PR manager spółki, informuje, że stanowisko piastowane przez Kurowskiego zostaje zlikwidowane. Szefowie regionalnych biur reklamy będą teraz raportować do dyrektor biura reklamy Eurozetu Ewy Rosiewicz.
Marek Kurowski dyrektorem sprzedaży lokalnej Eurozetu był przez wiele lat. Wcześniej pracował jako dyrektor handlowy Ad.pointu, nadzorujący sieć Planeta (w 2007 roku Ad.point został kupiony przez Eurozet).
Odejście Kurowskiego to kolejna odsłona prowadzonej w spółce restrukturyzacji. W ostatnich miesiącach Eurozet pożegnał się m.in. z dyrektorem analiz i planowania strategicznego Maciejem Chodorowskim, redaktorem naczelnym Rada ZET Rafałem Olejniczakiem czy szefem muzycznym stacji Wojciechem Jagielskim.
Z danych Radio Track wynika, że w okresie od lutego do kwietnia br. udział Radia ZET w rynku wyniósł 13,4 proc. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Marek Kurowski odchodzi z Eurozetu