Marcin Szaniawski dyrektorem ds. marketingu i PR w Polsat Media
Marcin Szaniawski awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w biurze reklamy Polsat Media. To nowo utworzona funkcja w firmie.
fot. Shutterstock.com

Do obowiązków Szaniawskiego na nowym stanowisku należy nadzór nad realizacją projektów marketingowych biura, działań promocyjnych oraz public relations. Podlega on bezpośrednio Stanisławowi Janowskiemu, dyrektorowi zarządzającemu Polsat Media.
Marcin Szaniawski jest związany z Polsat Media od marca 2008 roku. Dotąd zajmował tam stanowisko kierownika ds. marketingu i PR.
Polsat Media odpowiada za sprzedaż reklam w kanałach Telewizji Polsat oraz w stacjach innych nadawców, jak m.in. BBC Worldwide Channels, A+E Networks czy Kino Polska TV.
Zmiany personalne
Dołącz do dyskusji: Marcin Szaniawski dyrektorem ds. marketingu i PR w Polsat Media