Marcin Nagraba na czele działu strategii w Lubię to - linked by Isobar, odszedł Paweł Ostrowski
Marcin Nagraba awansował w agencji marketingu internetowego Lubię to - linked by Isobar (należącej do Dentsu Aegis Network Polska) na stanowisko strategy group head. Zastąpił na nim Pawła Ostrowskiego, który pożegnał się z firmą.
Jako strategy group head Marcin Nagraba będzie kierował działem strategii Lubię to - linked by Isobar. - Marcin jest świetnym strategiem. Jego analityczne podejście i umiejętności badawcze przekładają się na koncepcje, które nie tylko są podwaliną wyjątkowych pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim przekładają się na wyniki biznesowe naszych klientów. Jasno pokazał to tegoroczny konkurs Effie - podkreśla Maciej Skrzypczak, dyrektor zarządzający agencji.
Marcin Nagraba pracuje w firmie od maja 2014 roku. Wcześniej był związany z agencją VML Poland oraz firmami badawczymi SoTrender i SmartNet Research&Solutions. Realizował projekty dla takich firm i marek jak NIVEA. Virgin Mobile, ING czy Kompania Piwowarska.
Poprzednio szefem strategii w Lubię to - linked by Isobar był Paweł Ostrowski, jeden z założycieli agencji. Z końcem listopada odszedł z niej, żeby realizować własny projekt biznesowy. - Chciałbym podziękować Pawłowi. Ostry, mocno trzymamy za Ciebie kciuki i wiesz że będziemy tęsknić. Jeśli w swój nowy projekt włożysz choć połowę zaangażowania z jakim budowałeś Lubię to, to rynek finansów będzie stał przed Tobą otworem - zapewnia Maciej Skrzypczak.
Dołącz do dyskusji: Marcin Nagraba na czele działu strategii w Lubię to - linked by Isobar, odszedł Paweł Ostrowski