Marcin Ejsmont za Annę Roman-Plutę na czele działu strategii w Change Serviceplan
Od stycznia Marcin Ejsmont objął stanowisko dyrektora strategii agencji Change Serviceplan (Group One). Zastąpił Annę Roman-Plutę, która rozstała się z firmą.
- Bardzo się cieszę, że Marcin dołączył do naszego zespołu - mówi Wojciech Putrzyński, CEO Change Serviceplan - Jego wszechstronne doświadczenie, również w sferze planowania działań on-line, na styku kreacji, mediów i technologii bardzo pasuje do naszej koncepcji rozwoju spółki i całej grupy, w ramach której funkcjonujemy. Jestem przekonany, że obecność Marcina będzie wartością dodatną naszych usług.
Marcin Ejsmont ostatnio pracował jako planning director w J. Walter Thompson, dokąd przeszedł z Grey Group. Ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej gromadził także w agencjach Brain, Testardo Gram i V&P.
Ejsmont jest konsultantem państwowych projektów komunikacyjnych m.in. dla Millward Brown, w ramach zleceń Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończył także studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie).
Realizował projekty dla takich marek jak Allianz, Bank PKO BP, Ferrero, Foodcare, KGHM, Lotos, m-Bank, Play, Plus czy Wedel.
Dołącz do dyskusji: Marcin Ejsmont za Annę Roman-Plutę na czele działu strategii w Change Serviceplan
podcięcie skrzydeł to praca w Change :)