„Mamy wszystkich sprzedawców” w reklamach otoMoto.pl (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję, której bohaterami są sprzedawcy prezentujący swoje motocykle i samochody, przygotowały firmy Walk i Universal McCann.
W spotach sprzedawcy pojawiają się razem z samochodami i motocyklami, które wystawili na sprzedaż w otoMoto.pl. Pokazywani są podczas przewijania kolejnych ofert na ekranie telefonu. Podsumowuje to hasło: „Żaden sprzedawca nie ma wszystkich aut, ale my mamy wszystkich sprzedawców”.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube, Facebook, serwisy i aplikacje mobilne).
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Walk, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. otoMoto.pl miało 5,83 mln realnych użytkowników. Połowa ruchu w serwisie jest generowana na urządzeniach mobilnych.
Dołącz do dyskusji: „Mamy wszystkich sprzedawców” w reklamach otoMoto.pl (wideo)
Nikt nie zauważył, że ekran jest przewijany w niewłaściwą stronę?
Albo inaczej, w momencie zatrzymania na planie powinien być wykonany ruch w odwrotną stronę.
Niezły babol. T