SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Mamy wszystkich sprzedawców” w reklamach otoMoto.pl (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję, której bohaterami są sprzedawcy prezentujący swoje motocykle i samochody, przygotowały firmy Walk i Universal McCann.

W spotach sprzedawcy pojawiają się razem z samochodami i motocyklami, które wystawili na sprzedaż w otoMoto.pl. Pokazywani są podczas przewijania kolejnych ofert na ekranie telefonu. Podsumowuje to hasło: „Żaden sprzedawca nie ma wszystkich aut, ale my mamy wszystkich sprzedawców”.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet (m.in. YouTube, Facebook, serwisy i aplikacje mobilne).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Walk, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. otoMoto.pl miało 5,83 mln realnych użytkowników. Połowa ruchu w serwisie jest generowana na urządzeniach mobilnych.

Dołącz do dyskusji: „Mamy wszystkich sprzedawców” w reklamach otoMoto.pl (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maciej
Czy dobrze słyszę, że narratorem w tej reklamie jest klusek z reklamy Trivago ? :/
odpowiedź
User
Babol
Zabrakło jedynie wyobraźni.
Nikt nie zauważył, że ekran jest przewijany w niewłaściwą stronę?
Albo inaczej, w momencie zatrzymania na planie powinien być wykonany ruch w odwrotną stronę.

Niezły babol. T
odpowiedź