'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w styczniu 2009roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w styczniu 2009 r.wyniosła 104 762 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer), który w styczniu sprzedał się w ilości 103 166 egz. (spadeko 10 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik"Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 558 egz.(spadek o 19 proc.).
styczeń | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 104762 | 101668 |
Mam Dziecko | 103166 | 115274 |
Dziecko | 80 558 | 99 503 |
Twoje dziecko | 64 114 | 68 167 |
M jak mama | 46 012 | 47 417 |
Rodzice | 43 505 | 26 570 |
Twój maluszek | 17 067 | 19 749 |
Porównując dane z stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Mamo, to ja".
2009/2008 | ||
styczeń | grudzień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 104762 | 94 306 |
Mam Dziecko | 103166 | 87 734 |
Dziecko | 80 558 | 95 484 |
Twoje dziecko | 64 114 | 76 809 |
M jak mama | 46 012 | 66 527 |
Rodzice | 43 505 | 74 836 |
Twój maluszek | 17 067 | 17 777 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców