Magdalena Marzec zajmie się rozwojem Lite e-Commerce
Magdalena Marzec objęła stanowisko head of brand w spółce Lite e-Commerce (Grupa Żabka).
Magdalena Marzec

Magdalena Marzec objęła stanowisko we wrześniu. Raportuje do Zuzanny Dębowskiej, chief assortment office w Lite e-Commerce. Marzec wcześniej związana była z marką kosmetyczną Your Kaya (head of brand). Wcześniej przed cztery lata stała na czele marketingu platformy Too Good To Go.
Wcześniej była head of communications and social media serwisu Showmax. W Polsce w przeszłości związana była też m.in. z agencją MSL Group.
Lite e-Commerce to start-up Grupy Żabka. Zajmuje się rozwojem usług z rynku q-commerce, m.in. sieci dark store’ów Jush, czyli magazynów służących wyłącznie do obsługi zamówień internetowych.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Magdalena Marzec zajmie się rozwojem Lite e-Commerce