Magazyny people tracą czytelników, tylko „Flesz” na plusie
W lipcu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Grazia”. Zyskał jedynie magazyn „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 352 972 egz. W porównaniu do lipca 2013 roku była ona niższa o 8,10 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 26,66 proc. i średni wynik na poziomie 267 697 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła w ciągu roku o 24,62 proc. do 253 159 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu. Stało się tak, bo w lipcu br. „Flesz” miał jedno wydanie w promocyjnej cenie 0,99 zł (normalnie tytuł kosztuje 1,99 zł).
Z kolei największy spadek, wynoszący 44,53 proc., odnotowała „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w lipcu 2014 roku uplasował się na poziomie 84 563 egz.
lipiec | ||||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 430 281 | 353 039 | 352 972 | 487 178 | 384 130 | 384 063 |
Show | 332 408 | 267 697 | 267 697 | 459 945 | 364 996 | 364 996 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 333 546 | 253 643 | 253 159 | 286 667 | 203 631 | 203 147 |
Viva | 234 014 | 153 883 | 153 883 | 262 744 | 176 760 | 176 760 |
Grazia | 139 964 | 84 713 | 84 563 | 239 977 | 152 606 | 152 456 |
Gala | 130 000 | 66 818 | 66 768 | 158 497 | 90 197 | 89 770 |
W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 75,86 proc.) pochwalić się mógł „Flesz”. Z kolei jedyny spadek odnotowała tutaj „Gala” (Burda International Polska) - było to 51,13 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | lipiec | czerwiec | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd | 430 281 | 353 039 | 352 972 | 380 686 | 299 244 | 299 177 |
Show | 332 408 | 267 697 | 267 697 | 299 950 | 219 214 | 219 214 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 333 546 | 253 643 | 253 159 | 217 662 | 144 435 | 143 951 |
Viva | 234 014 | 153 883 | 153 883 | 247 153 | 154 886 | 154 886 |
Grazia | 139 964 | 84 713 | 84 563 | 134 463 | 76 352 | 76 202 |
Gala | 130 000 | 66 818 | 66 768 | 224 310 | 136 682 | 136 621 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Magazyny people tracą czytelników, tylko „Flesz” na plusie