Maciej Zakościelny promuje Wyborową
Rusza kampania „Tysiące powodów do spotkań" marki Wyborowa (Wyborowa Pernod Ricard). Twarzą projektu jest aktor Maciej Zakościelny.
Wyborowa w najnowszej akcji reklamowej pokazuje, że nie warto szukać wymówek, by nie spotykać się ze znajomymi, bo najważniejsze są relacje międzyludzkie.
Twarzą nowej kampanii Wyborowej został Maciej Zakościelny, który w ubiegłym roku zaangażował się w projekt „Stół społecznościowy”. W tym roku wziął udział m.in. w spocie, gdzie pokazane są różne absurdalne wymówki przed spotkaniem z przyjaciółmi. Aktor zapewnia, że nie ma sensu szukać powodów, by się nie spotkać. Film można oglądać na Facebooku marki.
W ramach akcji marka przygotowała chatbota, za pośrednictwem którego można wziąć udział w grze "Czysta przyjaźń". W czasie zabawy odpowiadamy z przyjaciółmi na kąśliwie, uszczypliwe pytania.
Dołącz do dyskusji: Maciej Zakościelny promuje Wyborową