M&M's chce się zmienić w markę bardziej inkluzywną
Popularna marka cukierków czekoladowych M&M's (Mars) odświeża wizerunek. Sławnych brand heros marki zobaczymy w nowym wydaniu, bo marka chce być bardziej inkluzywna.
Strategia zmiany wizerunku M&M's jest szeroko zakrojona - obejmie reklamy, materiały w sklepach, aktywacje marki oraz prezentację wieloletnich maskotek cukierków M&M's.
Zmiany w opakowaniach i wyglądzie postaci są nieznaczne, ale symboliczne - na przykład żeński zielony M&M's zamieni szpilki na trampki. Metamorfoza ma podkreślić "zniuansowane osobowości" brand hero's, celebrujące wyrażanie siebie.
Bardziej inkluzywny M&M's
M&M's w swoim wizerunku mocniej postawi na akcentowanie wartości takich jak: poczucie przynależności i inkluzywność. Wynika to z oczekiwań młodej grupy odbiorców (Gen Z), która przywiązuje wagę do postępowych wartości społecznych. Jak wynika z badań firmy Attest, prawie połowa (46 proc.) osób z pokolenia Z w USA chce, aby marki poruszały drażliwe społecznie tematy, takie jak rasizm. Te same badania mówią, że konsumenci chcą widzieć w markach humor. Dlatego duch marki M&M's ma nie zatracić swojego luzu i wesołości.
Działania powstały we współpracy z agencją kreatywną BBDO New York, firmą projektową Jones Knowles Ritchie i agencją public relations Weber Shandwick.
Dołącz do dyskusji: M&M's chce się zmienić w markę bardziej inkluzywną