Łukasz Stępniak wicenaczelnym „Wiadomości Handlowych”, Rawa i Jachowski w zespole
Łukasz Stępniak został zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika „Wiadomości Handlowych” (Wydawnictwo Gospodarcze). Do zespołu pisma dołączyli też dziennikarze Łukasz Rawa i Paweł Jachowski.
Stępniak oprócz funkcji wicenaczelnego pisma objął też stanowisko dyrektora ds. mediów elektronicznych.
- W szczególny sposób odpowiedzialny będzie za internetowe wydanie „Wiadomości Handlowych”, stworzenie wersji na tablety oraz za stronę WWW i ewentualnie nowe projekty w tym zakresie - mówi nam Grzegorz Szafraniec, redaktor naczelny miesięcznika i wiceprezes Wydawnictwa Gospodarczego.
Drugim zastępcą redaktora naczelnego „WH” pozostaje Anna Terlecka, która odpowiada za papierowe wydanie tytułu, jest też sekretarzem redakcji.
Łukasz Stępniak przez ostatnie osiem lat pracował w Grupie PTWP, gdzie był dziennikarzem i redaktorem działu informacji, a następnie redaktorem naczelnym serwisu Portalspozywczy.pl i magazynu „Rynek Spożywczy”, prowadził także liczne konferencje i spotkania branżowe. Wcześniej był zastępcą naczelnego w wydawnictwie BROG Media Biznesu, a także specjalistą ds. szkoleń w Instytucie Monitorowania Mediów. Pierwsze doświadczenia dziennikarskie zdobywał m.in. w lubelskim oddziale „Gazety Wyborczej”.
Nowymi dziennikarzami „Wiadomości Handlowych” zostali też Łukasz Rawa i Paweł Jachowski. Rawa przez ostatnich siedem lat był redaktorem serwisu Portalspozywczy.pl oraz magazynu „Rynek Spożywczy”. Wcześniej pracował w Instytucie Monitorowania Mediów. Współpracował też z internetowym serwisem Polskiego Radia oraz magazynami „Audio”, „Bilans Dodatni” i „The City”.
Paweł Jachowski jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przez ostatnie dwa lata również pracował jako dziennikarz serwisu Portalspozywczy.pl i miesięcznika „Rynek Spożywczy”. Wcześniej związany był m.in. z redakcją polityczną Polskiej Agencji Prasowej. Jest wiceprezesem Instytutu Aktywności Społecznej.
„Wiadomości Handlowe” to miesięcznik o branży FMCG, ukazujący się w nakładzie 80 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Stępniak wicenaczelnym „Wiadomości Handlowych”, Rawa i Jachowski w zespole