Lukas Podolski w kampanii Pyszne.pl na Euro 2020
Piłkarz Lukas Podolski jest bohaterem nowej kampanii reklamowej Pyszne.pl z okazji Euro 2020.
Lukas Podolski weźmie udział w spocie telewizyjnym, promocji w mediach społecznościowych oraz akcji outdoorowej, która jest inauguracją partnerstwa z Euro 2020.
- Udział gwiazdy tego formatu w kampanii sponsorskiej Pyszne.pl jest niesamowicie ekscytujący. Wiemy, że nasi klienci będą rozemocjonowani i w całości pochłonięci wydarzeniami turnieju, a dostarczenie im jedzenia, na które mają ochotę jest częścią tego doświadczenia - opowiada Katarzyna Makowska, brand manager Pyszne.pl.
W pozostałych krajach Europy Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie współpracować również z innymi piłkarskimi legendami, takimi jak Fernando Torres, Gianluigi Buffon i Virgil van Dijk.
Paneuropejska kreacja McCann London została zaadaptowana na różne rynki. Za produkcję odpowiada Blink, reżyserem spotu jest Pedro Martin Calero. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Magda Szmilewska z Pyszne.pl (część JustEatTakeaway.com) i dom mediowy Carat.
Urodzony na Śląsku Lukas Podolski przez prawie dekadę był jednym z najlepszych niemieckich napastników. Ponadto, został uznany za Najlepszego Młodego Zawodnika na Mistrzostwach Świata w Niemczech w 2006 roku. Podolski grał w 1. FC Koeln, FC Bayern Monachium i FC Arsenal, a obecnie należy do drużyny Antalyaspor. W 2013 zdobył najszybszą bramkę w historii reprezentacji Niemiec - potrzebował na to zaledwie 9 sekund. Z 49 bramkami na koncie jest też trzecim najlepszym strzelcem w historii Niemiec.
Dołącz do dyskusji: Lukas Podolski w kampanii Pyszne.pl na Euro 2020
Tak naprawdę pyszne.pl to polska wersja pizza.be, a najlepsza wersja to vietnam mm, do tego jest takeaway.com i thuisbezorgd.nl (wersja holenderska/niderlandzka). To ostatnie ma oznaczać domowej roboty.