LOT reklamuje miniceny w swoim serwisie
Rozpoczęła się kampania reklamowa tańszych cen biletów w serwisie lot.com. Akcję przygotowały firmy DDB Group, MRM Worlwide i Universal McCann.
Startująca właśnie kampania reklamowa PLL LOT wspiera promocję z tańszymi biletami na połączenia krajowe, która jest prowadzona jedynie w serwisie internetowym firmy (więcej). Celem akcji pod hasłem „Miniceny chwytaj w lot.com” zachęcenie i przyzwyczajenie pasażerów do sprawdzania tej strony w poszukiwaniu najlepszych ofert. Przekaz informuje, że w ramach akcji dostępnych jest 100 tys. tańszych biletów.
Akcja reklamowa od 5 maja jest prowadzona w internecie (m.in. Onet.pl, Gazeta.pl, strony o tematyce biznesowej i turystycznej), radiu (m.in. PR3, RMF FM, Radio Zet, PIN, RMF Classic, RMF Maxxx, Chilli Zet), prasie („Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Metro”, „National Geographic”, „Gala”, „Glamour”, „Wprost”, „Polityka”), w ramach działań niestandardowych (akcje „autostop na lotnisko” na trasach wylotowych z miast w Polsce i w okolicach dworców PKP w miastach, do których lata LOT; akcja promocyjna na dworcu Warszawa Centralna) oraz w kanałach własnych PLL LOT (mailing i bannery na lot.com, zapowiedzi na pokładach samolotów, bannery na stronach internetowych agentów, wyklejki foliowe w biurach własnych, na załogowych busach).
Kreację kampanii – zaplanowanej na trzy tygodnie – przygotowały agencje DDB Group i MRM Worlwide (internet), a za dobór mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: LOT reklamuje miniceny w swoim serwisie