Listonosze Poczty Polskiej będą oferować kredyty Banku Pocztowego przez tablety
Bank Pocztowy wraz Pocztą Polską uruchomiły projekt Mobilny Bankowiec, z której korzysta 9,5 tysiąca listonoszy. Ma on ułatwić dostęp do oferty kredytowej banku.
Dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji na tablety, listonosze z całego kraju wstępnie przedstawiają ofertę banku i zbierają dane kontaktowe osób zainteresowanych skorzystaniem z kredytu. Imiona, nazwiska czy numery telefonów za zgodą klientów wpisywane są do elektronicznego formularza kontaktowego, który przesyłany jest bezpośrednio do doradców kredytowych. Ci kontaktują się następnie z klientami w celu umówienia spotkania w dogodnym dla niego czasie w wybranej placówce Poczty Polskiej.
W sierpniu w ramach projektu Mobilny Bankowiec, Bank Pocztowy zwiększył kwotę udzielanych kredytów o ponad 300 tys. zł. Bank Pocztowy liczy na dynamiczny wzrost wpływów w przyszłości.
– Stawiamy na integrację usług grupy Poczty Polskiej, istotna jest dla nas ich cyfryzacja. Proste, wygodne dla klienta i dostępne rozwiązania, jak aplikacja Banku Pocztowego na tabletach listonoszy to kierunek, w którym chcemy podążać – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej. – Nasza współpraca z Bankiem Pocztowym daje wymierne korzyści obu instytucjom. Oferowane w naszych placówkach kredyty czy ubezpieczenia Banku odgrywają coraz ważniejszą rolę, przyczyniając się do wzrostu zyskowności Poczty. Coraz więcej wspólnych projektów pozwala na integrację spółek działających w ramach Grupy i osiąganie efektu synergii – dodaje Tomasz Zdzikot.
Jak podkreślają przedstawiciele obu instytucji cały projekt został stworzony tak, by korzyści mogli z niego czerpać zarówno klienci, jak i pracownicy zarówno banku, jak i Poczty. Dla doradców Banku to sposób na pozyskanie tzw. leadów kredytowych, a dla listonoszy - szansa na otrzymanie dodatkowego wynagrodzenia – jeżeli po spotkaniu sprzedawcy z klientem dojdzie do zawarcia umowy kredytu, listonosz otrzyma prowizję za pozyskanie kontaktu.
– W ubiegłym roku odnotowaliśmy znaczny wzrost sprzedaży kredytów konsumpcyjnych przez pracowników Poczty Polskiej. To był impuls do szukania nowych płaszczyzn, na których moglibyśmy oferować usługi finansowe i bankowe przez szeroko pojętą grupę Poczty Polskiej. To również potwierdzenie tego, że jako Bank możemy dostarczać proste, a zarazem nowoczesne rozwiązania – coś co jest elementem naszej długofalowej strategii rozwoju stawania się instytucją coraz bardziej cyfrową - mówi Tomasz Dąbrowski, członek zarządu Banku Pocztowego.
Dołącz do dyskusji: Listonosze Poczty Polskiej będą oferować kredyty Banku Pocztowego przez tablety