Lipton Ice Tea z letnią aktywacją dla Zetek „Dziel się słońcem na pełen etat”
Marka Lipton Ice Tea wychodzi z nową letnią aktywacją skierowaną do pokolenia Z. Kampania podejmuje temat prac sezonowych, które w okresie wakacyjnym są często koniecznym utrapieniem dla uczniów i studentów. W myśl idei „wrzuć na luz, korzystaj z życia i dziel się słońcem” marka oferuje 5 niestandardowych alternatyw dla pracy sezonowej.
Marka Lipton Ice Tea chce pokazać, że można odejść od schematów i w ramach konkursu „Dziel się słońcem na pełen etat” oferuje zupełnie nieoczywiste alternatywy pracy sezonowej. Dzięki nagrodom, zwycięzcy będą mogli poczuć się jak:
"analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie"
"recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie"
"młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie"
"tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie"
"tester skinów w grze – praca zdalna"
Aktywacja Lipton Ice Tea
Aby wziąć udział w akcji wystarczy wysłać zgłoszenie motywujące, dlaczego jest się najlepszą kandydatką bądź kandydatem na dane stanowisko. Jakie kompetencje przydadzą się w trakcie ”pracy”? Umiejętność wrzucenia na luz, tworzenia contentu w social mediach oraz nieodczuwanie presji czasu. Dostępne oferty pracy zamieszczone są na pracuj.pl pod linkiem.
Ambasadorami kampanii są: Sebastian ‘Czajnik’ Czajewski, Adam Strycharczuk, Faustyna Maciejczuk, Mikołaj ‘Tyszka’ Tyszkiewicz, Michał ‘og.true.skate’ Sobczyk i Karolina Synowiec.
Kampania wspierana jest działaniami reklamowymi w social mediach, portalach pracuj.pl oraz OLX, a także out of home.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Feeders, sprzedażą mediów zajmuje się agencja Zenith, działania komunikacyjne prowadzone są przez agencję MSL Group.
Dołącz do dyskusji: Lipton Ice Tea z letnią aktywacją dla Zetek „Dziel się słońcem na pełen etat”