Link4 z cyklem animacji edukacyjnych
Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczyciela Link4, w której pokazywane są różne ciekawostki o bezpieczeństwie. Za realizację odpowiada Discovery Channel.
"Smart Ideas" to cykl ośmiu 30-sekundowych animacji, w których Link4 dzieli się ciekawostkami dotyczącymi szeroko pojętego bezpieczeństwa. W atrakcyjnej, rysunkowej konwencji ubezpieczyciel zwraca uwagę na różnego rodzaju ryzyka, np. związane z nadmierną prędkością lub trudnymi warunkami pogodowymi.
Tegoroczna odsłona stanowi kontynuację ubiegłorocznej serii, składającej się z trzech animacji.
Wszystkie filmy zostały wyprodukowane przez Discovery Channel i są emitowane w kanałach Discovery Channel i Eurosport, a także w internecie.
Kampania Smart Ideas prowadzona jest niezależnie od kampanii reklamowej z udziałem Kasi Moś.
Dołącz do dyskusji: Link4 z cyklem animacji edukacyjnych