Lighthouse dla ZT Kruszwica
Firma doradztwa komunikacyjnego i PR Lighthouse rozpoczęła współpracę ze spółką ZT Kruszwica, przetwórcą nasion oleistych i producentem olejów oraz tłuszczów roślinnych.
W ramach umowy Lighthouse odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, przygotowanie planu działań komunikacyjnych, kompleksową pomoc w prowadzeniu aktywności media relations, wsparcie działań o charakterze zarządzania kryzysowego oraz planowanie i realizację projektów w obszarze CSR.
Za projekt odpowiada zespół konsultantów: Daria Bojkowska (senior project manager) i Dorota Górska (content specialist), ze strategicznym wsparciem Jarosława Bańdy (managing director).
Klienta pozyskano w drodze postępowania ofertowego. Strony nie informują na jaki czas została zawarta umowa.
W swoim portfolio ZT Kruszwica ma takie marki jak Kujawski, Optima Omega 3, Bartek rzepakowy i Smakovita.
Dołącz do dyskusji: Lighthouse dla ZT Kruszwica