Usługa Lidl Pay udostępniona w sklepach Lidl w całym kraju
Sieć handlowa Lidl Polska po zakończeniu testów wdraża we wszystkich swoich sklepach w Polsce metodę płatności Lidl Pay.
Debiut Lidl Pay w Polsce zaplanowano na poniedziałek 27 kwietnia - poinformował jako pierwszy nieoficjalnie portal Wiadomości Handlowe. Szerokie wdrożenie usługi poprzedziły kilkumiesięczne testy, prowadzone wśród pracowników i ich rodzin (faza tzw. Family & Fiends). Pilotażem objęto 200 sklepów Lidl Polska w województwie wielkopolskim oraz mazowieckim.
- Już wkrótce klienci będą mogli w łatwy sposób przy pomocy jednego skanowania zapłacić za zakupy oraz skorzystać ze wszystkich rabatów dostępnych dla użytkowników Lidl Plus, oszczędzając przy tym czas - komentowała Aleksandra Robaszkiewicz, szefowa komunikacji korporacyjnej Lidl Polska.
W poniedziałek po południu informację o uruchomieniu Lidl Pay w całej Polsce potwierdziła portalowi Wirtualnemedia.pl. Aleksandra Robaszkiewicz. - Lidl Pay funkcjonuje już we wszystkich sklepach Lidl w całej Polsce - przekazała menadżerka odpowiedzialna za komunikację Lidla w Polsce.
- W ostatnich miesiącach prowadziliśmy testy płatności mobilnych Lidl Pay w aplikacji zakupowej Lidl Plus. W efekcie skanując kartę Lidl Plus, jednocześnie naliczane są rabaty oraz dokonywana jest płatność, bezpiecznie i wygodnie. Dzięki temu możemy zrezygnować z dotykania gotówki czy wpisywania PINu na terminalu płatniczym - dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.
Lidl Pay - jak to działa
Lidl Pay umożliwia płacenie za zakupy w tej sieci sklepów przez aplikację mobilną Lidl Plus.
Skanując kartę Lidl Plus czytnikiem w strefie kas, naliczane są rabaty oraz dokonywana jest płatność. Funkcja Lidl Pay jest dostępna w aplikacji sieci w sekcji „Mój Portfel”, w zakładce „więcej“, w menu dolnym.
Aby zapłacić przez Lidl Pay, należy zdefiniować kod PIN lub odcisk palca (touch ID) i następnie dodać kartę płatniczą. Funkcjonalność jest zgodna ze standardami bezpieczeństwa płatności PCI.
Do Lidl Polska należy ok. 700 sklepów. W ubiegłym roku detalista uruchomił sklep internetowy z produktami odzieżowymi i przemysłowymi.
W minionym roku rozliczeniowym Lidl Polska osiągnął wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej). Firma na koniec lutego 2019 r. miała 17,8 tys. pracowników, przez rok na usługi obce, m.in. marketing, wydała 1,33 mld zł.
Dołącz do dyskusji: Usługa Lidl Pay udostępniona w sklepach Lidl w całym kraju