Lidia Cybulska: z Grupy ZPR Media do PMPG Polskie Media
Pracę w PMPG Polskie Media jako dyrektor odpowiedzialna za koordynację sprzedaży i prac zespołu w segmentach zdrowia, parentingu i wnętrz zaczęła Lidia Cybulska. Poprzednio była związana z Grupą ZPR Media.
- 7,5 mln realnych użytkowników oraz 120 mln odsłon serwisów wprost.pl i dorzeczy.pl (wg Gemius Media Panel, grudzień 2022) to duży potencjał, który mam nadzieję efektywnie wykorzystać - zapowiada Lidia Cybulska.
Poprzednio przez 12 lat pracowała w Grupie ZPR Media. Przez lata zajmowała się tytułami wnętrzarskimi jako lider sprzedaży, od 2018 roku odpowiadała też za segment Parenting i Zdrowie.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do PMPG Polskie Media należy m.in. 100 proc. udziałów AWR Wprost wydającej „Wprost” i większościowy pakiet udziałów spółki Orle Pióro wydającej „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”.
W połowie stycznia br. dyrektorem zarządzającym sprzedaży agencyjnej w PMPG Polskie Media został Kamil Dąbrowski. Natomiast z końcem ub.r. z tygodnikiem „Wprost” pożegnał się redaktor naczelny Robert Feluś.
W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media osiągnęła wzrost przychodów o 14 proc. do 7,39 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 1,68 mln zł do 692 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Lidia Cybulska: z Grupy ZPR Media do PMPG Polskie Media