Liderami TVP1 i TVP2. Hitami tygodnia "M jak miłość", "Fakty" i "Sanatorium miłości"
Największą widownię w ubiegłym tygodniu zgromadziły: serial "M jak miłość", dziennik "Fakty" i program "Sanatorium miłości". Wśród stacji liderem oglądalności były TVP1 i TVP2 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
W ubiegłym tygodniu - od 3 do 9 lutego - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu "M jak miłość" TVP2. Oglądało go średnio 4,62 mln osób. Udział stacji w rynku wyniósł 31,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasowały się "Fakty" TVN, które 6 lutego zgromadziły 3,21 mln widzów (22,09 proc. udziału).
Na podium znalazł się też program "Sanatorium miłości" z widownią 3,14 mln osób i udziałem w rynku na poziomie 21,52 proc.
Wśród programów informacyjnych drugie miejsce zajął "Teleexpress" TVP1, którego śledziło 2,84 mln osób, co przełożyło się na 27,17 proc. udziału. Trzecie miejsce w tym zestawieniu przypada "Wiadomościom" z widownią 2,56 mln osób (16,44 proc.).
Warto odnotować, że na piątym miejscu pod względem oglądalności znalazła się relacja ze skoków narciarskich (Puchar świata w Willingen), którą 8 lutego oglądało 2,90 widzów (25,60 proc. udziału).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 również serial "M jak miłość" był liderem rynku. Odcinek z 3 lutego śledziło 1,69 mln osób, co dało TVP2 31,41 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,19 mln widzów i 23,49 proc. udziału), a podium uzupełnia program "Kulisy serialu 'M jak miłość'" (1,01 mln i 18,95 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem, TVP Info przed TVN24
Liderem wśród stacji telewizyjnych była w ubiegłym tygodniu TVP1, ale jej udział w rynku wśród wszystkich widzów zmniejszył się 0,35 pkt. proc. do 9,66 proc.
Druga była TVP2, której udział wyniósł 8,89 proc. (spadł o 0,04 pkt. proc.). Na podium znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 8,64 proc. i jako jedyna stacja wśród trzech najlepszych odnotował wzrost o 0,01 pkt. proc. w stosunku do wcześniejszego tygodnia.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w ubiegłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 34,96 proc. do 34,51 proc.
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji spadł o 0,16 pkt. proc. do 10,03 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 9,42 proc. (w dół o 0,15 pkt. proc.). Podium uzupełnia TVP2 (spadek o 0,19 pkt. proc. do 8,23 proc.). Na czwartym miejscu znalazła się TVP1 ze spadkiem o 0,50 pkt. proc. do 5,96 proc.
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (spadek o 0,06 pkt. proc. do 9,95 proc.).
Dołącz do dyskusji: Liderami TVP1 i TVP2. Hitami tygodnia "M jak miłość", "Fakty" i "Sanatorium miłości"