Leo Burnett wygrywa przetarg Otodom
Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) po raz kolejny wygrała przetarg na stworzenie strategii oraz kreacji dla serwisu nieruchomości Otodom należącego do Grupy Olx.

Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniły również, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Współpraca od 2021 roku
W 2021 roku agencja Leo Burnett zaprojektowała nową platformę komunikacji dla marki Otodom. Towarzyszyło jej hasło „Znajdź dom, który Ci odpowiada”. Podstawowym założeniem planowanych na najbliższy rok działań jest stworzenie wyrazistych i angażujących kreacji.
W zaprojektowanej w 2021 roku przez Leo Burnett komunikacji serwis Otodom był przedstawiany jako platforma randkowa, dzięki której mieszkania mogą znaleźć idealnych lokatorów, a domy wymarzonych mieszkańców. Kampania została nagrodzona statuetką Effie w kategorii Commerce.
- Otworzyliśmy się na nowe pomysły, a te stworzone przez Leo Burnett Warszawa po raz kolejny potrafiły nas zaskoczyć. Parafrazując słowa naszej reklamy, można powiedzieć, że dzięki przetargom Klienci znajdują wymarzone agencje, a agencje wymarzonych klientów - powiedziała Anna Adrian, head of marketing Otodom.
Grupa Olx przenosi obsługę mediową do Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wygrywa przetarg Otodom