Leo Burnett dla nowego Banku Pekao
W związku z powstaniem największego pod względem aktywów banku w Polsce w wyniku przyłączenia większej części Banku BPH do Banku Pekao SA, 3 grudnia 2007 ruszyła kampania wizerunkowa Banku Pekao SA zrealizowana przez Leo Burnett Warszawa.
Miesięczna kampania reklamowa obejmuje najważniejsze stacje telewizyjne, outdoor wielkoformatowy w największych miastach Polski oraz prasę ogólnopolska i lokalną. W celu wsparcia działań 1059 oddziałów przygotowano dziesiątki materiałów POS, natomiast najważniejsze oddziały zostaną również zaopatrzone w folie komunikujące powstanie "nowego", większego Banku Pekao SA.
Celem kampanii jest zakomunikowanie, że dzięki połączeniu jeszcze więcej będzie możliwe dla klientów banku.
Hasło reklamowe "Sięgaj po więcej" zachęca obecnych jak i potencjalnych klientów do realizacji planów, marzeń o sięganiu po to, co do tej pory wydawało się niemożliwe.
30 sekundowa reklama TV została wsparta 10 sekundowymi spotami podkreślającymi najważniejsze korzyści już teraz dostępne dla wszystkich klientów nowego banku - ogromna sieć oddziałów, ponad 13 tysięcy bezpłatnych bankomatów w Europie, w tym największa sieć w Polsce , unikatowe ubezpieczenie assistance w ramach konta osobistego. W reklamie telewizyjnej wykorzystano muzykę jednego z liderów polskiej sceny muzycznej, grupy Myslovitz
Przez ponad pół roku na bieżąco nad stworzeniem koncepcji reklamy oraz jej realizacją pracował zespół Komunikacji banku pod kierownictwem Joanny Bartuszek i Grzegorza Szczepańskiego. Realizację kampanii ATL ze strony Banku nadzorowali Izabela Procakiewicz i Łukasz Tobiasz. Ze strony Leo Burnett nad kampanią ATL pracował zespół kreatywny Marcin Serafin oraz Maciek Porebski przy wsparciu dyrektora produkcji Janusza Włodarskiego. Wsparcie oddziałów w materiały POS i komunikację bezpośrednią opracował zespół Komunikacji Marketingowej Banku: Urszula Sławińska, Andrzej Trybull, Małgorzata Grzegorczyk i Monika Dziurzynska, Koncepcję graficzną kampanii BTL opracował Adam Cieplowski wraz z całym zespołem BTL agencji Leo Burnett.
Nadzór nad całością prac związanych z kampanią sprawował zespół obsługi klienta Leo Burnett: Jacek Pilachowski, Anna Hermel i Kamila Kieszek.
Planowaniem i zakupem mediów zajmował się zespół Mediacom: Daria Sacha i Anna Frasunkiewicz, Dawid Wałęsa, Monika Więch, Jarek Pająk Wsparcia badawczego przy całej kampanii udzieliła agencja SMG/KRC pod nadzorem Tomasza Pasternaka - szefa badań marketingowych Banku Pekao SA.
Klient: Bank Pekao S.A.
Marka: Bank Pekao SA
Kampania:
Media wykorzystane w kampanii (najważniejsze tytuły i nazwy
stacji): TV, prasa, outdoor, POS
Czas trwania kampanii: Grudzień 2007
Planowanie i kupno mediów: Mediacom
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett dla nowego Banku Pekao