SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lenovo wchodzi na konsumencki rynek pecetów

Chińska firma Lenovo wprowadza na rynek nową linie laptopów ikomputerów desktopowych.

Do tej pory Lenovo swoją ofertę kierowało głównie do firm(laptopy ThinkPad i komputery desktopowe ThinkCentre). Terazproducent chce zdobyć także indywidualnych klientów, oferując imprzenośne komputery z serii IdeaPad oraz desktopowe IdeaCentre -informuje serwis TechWeb.

Nowe pecety na początek trafią do takich krajów jak USA,Francja, Rosja, RPA, Indie, Australia, Hong Kong, Indonezja,Malezja, Wietnam, Tajlandia, Chiny, Filipiny i Singapur.

Na rynek amerykański Lenovo wprowadzi trzy laptopy z liniiIdeaPad - Y510, Y710 oraz U110. Każdy z nich ma wbudowany procesordwurdzeniowy Intel Centrino. Najbardziej zaawansowany jest Y710,posiadający 17-calowy ekran, 2 gigabajty pamięci, dysk twardy500GB, a także napęd Blu-ray.

Ceny modeli Y510 i Y710 zaczynają się odpowiednio od 799 i 1199dolarów. Na razie nie wiadomo ile będą kosztowały komputery U110,gdyż ich premiera przewidziana jest dopiero na kwiecień.

źródło: TechWeb

Dołącz do dyskusji: Lenovo wchodzi na konsumencki rynek pecetów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl