Lekcja geografii reklamuje kulki mięsne Pudliszki (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek nowy produkt marki Pudliszki (HJ Heinz Polska) - Kulki Mięsne Dobrze Nadziane. Akcję przygotowały firmy Publicis Lion, Garaż, Badi Badi i Mindshare Polska.
Spot Kulek Mięsnych Dobrze Nadzianych Pudliszki rozgrywa się na lekcji geografii, na której uczeń zapytany o kulę ziemską nieoczekiwanie opowiada o tym produkcie.
Reklama informuje, że są to zestawy dań gotowych w czterech wariantach smakowych (z nadzieniem pieczarkowym, ziemniakami i boczkiem, serem oraz z kapustą i grzybami), przeznaczone dla osób, które potrzebują szybko przygotować posiłek.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Lion. Spot wyprodukowała firma Garaż, a postprodukcją zajęło się Badi Badi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Lekcja geografii reklamuje kulki mięsne Pudliszki (wideo)