SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Łatwiej napisać niż powiedzieć” w kampanii długopisów Dong-a (wideo)

Ruszyła pierwsza w Polsce telewizyjna kampania reklamowa długopisów marki Dong-a. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Integrated i Equinox Polska.

Spot długopisów Dong-a jest oparty na znanym łamaczu językowym: „ząb zupa zębowa, dąb zupa dębowa”.

Reklama pokazuje, że promowane długopisy, dzięki wyposażeniu w hybrydowy atrament, zapewniają lekkie, płynne pisanie, bez przerywania ani rozmazywania się atramentu. Hasło reklamy to: „Łatwiej napisać niż powiedzieć”.

Kampania od 14 kwietnia jest prowadzona w wybranych stacjach telewizyjnych. Jej drugi etap zaplanowano na sierpień br.

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Equinox Polska. Firmy, tworzące wspólnie holding Group One, współpracę z dystrybutorem długopisów Dong-a, spółką Tadeo Trading, nawiązały w efekcie działań newbusinessowych

Dołącz do dyskusji: „Łatwiej napisać niż powiedzieć” w kampanii długopisów Dong-a (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
karolina.karol
a ja z własnego doświadczenia wiem, że reklama na długopisie jest skuteczna i trafia do klientów.
Zamówiłam w firmie http://www.art-office.pl/ z Warszawy dużo długopisów, które przydają mi się na szkoleniach pracowników, na wystawach, dniach pracy, eventach itp.
odpowiedź