„Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej
Dwunasty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,06 mln widzów, minimalnie mniej niż rok wcześniej. Reality-show daje TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej.
"Kuchenne rewolucje 12” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 20.50, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,06 mln osób. Przełożyło się to na 13,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność programu Magdy Gessler rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek miał 1,93 mln widzów, drugi - 2 mln, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 2,24 mln osób.
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
03-09-2015 | 1 930 313 | 12,77% |
10-09-2015 | 2 007 132 | 13,54% |
17-09-2015 | 2 239 745 | 15,02% |
Średnio: | 2 059 976 | 13,78% |
Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dziesiątej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły minimalnie więcej widzów, bo 2,1 mln osób. Dało to stacji odpowiednio 15,10 proc. i 19,41 proc. udziału. Wówczas produkcja była pokazywana jednak o godz. 21.30 (zobacz te dane).
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 21,84 proc. udziału. Za TVN znajdują się: Polsat („Zdrady” i „Przyjaciółki”; 12,97 proc.) oraz TVP2 („Paranienormalni Tonight”; 8,20 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się: Jedynka, Polsat i Dwójka.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 3 265 353 | 21,84% | 13,60% |
TVN - Kuchenne rewolucje 12 | 2 059 976 | 13,78% | 18,61% |
Polsat | 1 938 565 | 12,97% | 13,38% |
TVP2 | 1 226 451 | 8,20% | 9,09% |
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wyniósł 9,83 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskują widzów z tygodnia na tydzień. TVN liderem w grupie komercyjnej