„Kuchenne rewolucje” zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” ogląda średnio 2,52 mln osób, o 230 tys. więcej niż nadawany rok temu siódmy sezon programu. Reality-show Magdy Gessler daje TVN drugie miejsce w całym rynku i pierwsze w grupie 16-49.
„Kuchenne rewolucje” w TVN oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 6 marca br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,52 mln osób. Przełożyło się to na 18,44 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 22,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek najnowszej serii, który obejrzało 2,62 mln osób. Magda Gessler przeprowadzała w nim metamorfozę pizzerii w Słupsku.
Dane dzięki uprzejmości TVN | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
2014-03-06 | 2 410 221 | 17,50% | 21,90% |
2014-03-13 | 2 533 874 | 19,10% | 23,90% |
2014-03-20 | 2 623 452 | 18,70% | 22,90% |
Średnio: | 2 521 925 | 18,40% | 22,90% |
W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej siódmym sezonem „Kuchenne rewolucje” zyskały 230 tys. widzów. Wiosną 2013 roku pierwsze trzy odcinki programu Magdy Gessler oglądało bowiem 2,29 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 16,71 proc. oraz 20,19 proc. udziału (więcej na ten temat).
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera” i początek dokumentów z cyklu „Oglądaj z Andrzejem Fidykiem”, co przekłada się na 20,17 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (seriale „Przyjaciółki” i „To nie koniec świata”; 13,67 proc.) oraz TVP2 (filmy fabularne; 3,19 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat przed Jedynką i Dwójką.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP1 | 2 758 778 | 20,17% | 12,12% |
TVN - Kuchenne rewolucje | 2 521 925 | 18,44% | 22,86% |
Polsat | 1 869 666 | 13,67% | 15,22% |
TVP2 | 435 768 | 3,19% | 3,09% |
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” zyskały 230 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej