„Kuchenne rewolucje” dalej hitem TVN. 35,30 mln zł z reklam
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 2,25 mln widzów, o 260 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 35,30 mln zł.
18. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 6 września do 6 grudnia br. Właśnie zakończoną serię programu TVN śledziło średnio 2,25 mln osób. Przełożyło się to na 16,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 22,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 20,44 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek stacja pokazała 6 grudnia br. Śledziło go średnio 2,70 mln widzów.
Emitowana w analogicznym okresie ub.r. szesnasta seria „Kuchennych rewolucji” gromadziła średnio 2,51 mln osób, co dało stacji 19,20 proc. udziału w 4+, 25,51 proc. w 16-49 i 22,99 proc. w 16-49. Oznacza to, że program TVN stracił 260 tys. widzów.
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 18,46 proc. udziału. Za TVN wśród tzw. „wielkiej czwórki” uplasowały się: Polsat (filmy fabularne i „Przyjaciółki”; 10,57 proc.) oraz TVP2 (gł. „Doktor Foster” oraz filmy; 4,14 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak zdecydowanym liderem.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji reality-show wyniosły 35,30 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej szestansta seria przyniosła z reklam 29,15 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” dalej hitem TVN. 35,30 mln zł z reklam