SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,80 mln widzów jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49

Jesienne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadziły 1,80 mln widzów, o 110 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show dało TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz pozycję bezkonkurencyjnego lidera w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 36,32 mln zł.

fot. TVN fot. TVN

Jesienne odcinki 21. sezonu „Kuchennych rewolucji” oglądać można było w czwartki o godz. 21.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Śledziło je średnio 1,80 mln osób. Przełożyło się to na 14,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,95 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 12 listopada br. Przed telewizorami zgromadził 2,06 mln oglądających.

Widownia reality-show Magdy Gessler w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 110 tys. osób. Wówczas (tj. w okresie od 5 września do 28 listopada 2019 roku) „Kuchenne rewolucje” oglądało średnio 1,91 mln widzów, przy udziałach na poziomie 14,70 proc. w 4+, 19,59 proc. w 16-49 i 17,89 proc. w 16-59.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” był wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 15,64 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki” i „Love Island. Wyspa miłości”; 8,25 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne; 5,01 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest bezkonkurencyjnym liderem.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji jesiennych odcinków reality-show wyniosły 36,32 mln zł, podczas gdy nadawana rok wcześniej 20. seria przyniosła z reklam 34,66 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

21. sezon „Kuchennych rewolucji” wystartował 5 marca. Wiosną TVN pokazał cztery odcinki, emisja kolejnych została przerwana z powodu pandemii COVID-19.

Średnia widownia „Kuchennych rewolucji” w okresie od 5 do 26 marca śledziło średnio 1,94 mln widzów (odpowiednio 14,61 proc., 20,58 proc. i 18,11 proc. udziału).

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,80 mln widzów jesiennych odcinków „Kuchennych rewolucji”. TVN liderem w 16-49

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fex
W żadnym programie się nie marnuje tyle jedzenia. Mam nadzieję, że ktoś się tym wreszcie zajmie.
0 0
odpowiedź
User
Jak w prl
Cenzuro, gdzie się podział mój komentarz o marnowaniu jedzenia? Co w nim było niezgodnego z prawem?
0 0
odpowiedź
User
Ja_2020
Spadek widowni, ale 20% w komercyjnej grupie to jest nadal wyczyn. Magda nie jest zagrożona.
0 0
odpowiedź