SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kuchenne rewolucje” liderem w czwartki i soboty

Program Magdy Gessler “Kuchenne rewolucje” po przeniesieniu emisji na czwartek, podniósł widownię stacji w nowym paśmie i pokonuje konkurencję. Walkę o widza z TVP i Polsatem wygrywają także powtórkowe odcinki formatu nadawane w dawnym paśmie premierowym.

Trzy premierowe odcinki czwartej serii “Kuchennych rewolucji” obejrzało w czwartki o 21.30 średnio 2,49 mln widzów, co dało stacji TVN 19,33 proc. udziału w grupie 4+ i 24,42 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie kanał notował tylko odpowiednio 12,11 proc. i 14,37 proc. udziału i miał 1,61 mln widzów.

W czasie emisji programu telewizja TVN jest liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Drugie miejsce w obu grupach zajmuje Polsat, nadający wtedy “Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” co daje mu odpowiednio 17,99 proc. i 18,85 proc. udziału. Trzecia jest TVP 1 (“Rezydencja”, “Sprawa dla reportera”; 17,62 proc. w 4+), a czwarta - TVP 2 (“Dr. House”, filmy fabularne, 8,48 proc.).

W analogicznym okresie ub.r. druga edycja “Kuchennych rewolucji” nadawana wówczas w soboty o 18.00, miała po trzech odcinkach średnio 1,87 mln widzów i odpowiednio 20,36 i 25,44 proc. udziału. Pokazywane teraz w tym paśmie powtórki cieszą się nadal sporą popularnością. Po dwóch emisjach ich średnia oglądalność wynosi 1,48 mln osób, co przekłada się na 17,76 proc. udziału w 4+ i 22,45 proc. w 16-49. W tym czasie TVN także jest liderem, a drugie miejsce z wynikiem na poziomie 13,99 proc. w 4+, zajmuje TVP 1, nadająca wówczas serial “Rezydencja”, a trzeci jest Polsat (13,13 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że reality-show Magdy Gessler najchętniej śledzą kobiety, widzowie między 25. a 59. rokiem życia oraz mieszkańcy średnich i dużych miast.

W programie „Kuchenne rewolucje” Magda Gessler stara się wyciągnąć upadające restauracje z tarapatów. Na pomoc każdej ma cztery dni. Producentem wykonawczym formatu jest firma Constantin Entertainment.


Widownia “Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku

Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
08-09-2011 2 677 527 20,95% 26,16%
15-09-2011 2 399 843 18,62% 23,88%
22-09-2011 2 388 261 18,41% 23,19%
Średnia 2 489 678 19,33% 24,42%
 
Powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
10-09-2011 1 365 269 16,60% 19,92%
17-09-2011 1 590 468 18,91% 24,77%
Średnia 1 477 631 17,76% 22,45%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji reality-show

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN-Kuchenne... 2 489 678 19,33% 24,42%
Polsat 2 312 928 17,99% 18,85%
TVP 1 2 265 635 17,62% 10,22%
TVP 2 1 090 684 8,48% 9,15%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 34,99% 73
Kobiety 65,01% 125
Wiek  4-9 1,70% 29
 10-15 2,67% 39
16 - 19 3,47% 62
20 - 24 5,05% 64
25 - 29 12,17% 137
30 - 34 12,43% 150
35 - 39 8,76% 119
40 - 44 7,94% 124
45 - 49 7,06% 103
50 - 54 11,38% 141
55 - 59 10,30% 133
60+ 17,08% 85
Wlk. miasta Wieś 27,28% 70
< 50 tys. 23,79% 99
50-100 tys. 10,35% 120
100-200 tys. 11,88% 147
> 200 tys. 26,70% 133
Zawód Top management 10,67% 123
Pracownicy średniego szczebla 24,08% 160
Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,46% 102
Emeryci 23,69% 92
Inni 21,10% 69
Wykształcenie Podstawowe 46,10% 102
Średnie 32,86% 111
Wyższe 16,67% 133
Inne 4,37% 34


 

Dołącz do dyskusji: “Kuchenne rewolucje” liderem w czwartki i soboty

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olek
taa a na meda2 są inne wyniki -.- nie wiem komu ufać, już, ale stawiam że Polsat i tak jest liderem.
0 0
odpowiedź
User
waldek
w którym miejscu są te niby inne wyniki??? bo nie znalazłem...
0 0
odpowiedź
User
ktos
no i dobrze super program :)
0 0
odpowiedź