Kubuś promuje połączenie musu z jogurtem (wideo)
Marka Kubuś kontynuuje kampanię reklamową z cyklu Dziecięce Standardy. Tym razem, promowana jest nowość, Mus+Jogurt. Akcję przygotowały Brainbox i Starcom.
Nowa akcja reklamowa Kubusia jest kolejną przygotowaną pod hasłem "Dziecięcych Standardów". Tym razem w roli głównej występuje nowa przekąska marki dla najmłodszych - mus i jogurt.
15-sekundowa reklama opowiada o niezdecydowanych dzieciach, które teraz cieszą się połączeniem dwóch smacznych przekąsek w jednej.
Spot będzie emitowany w telewizji i wybranych kinach. Kampanii towarzyszyć będą również działania digitalowe i komunikacja w social mediach.
Produkt dostępny jest w trzech wariantach: mus Banan-Truskawka-Jabłko z jogurtem, Jabłko-Brzoskwinia-Banan z jogurtem oraz mus Jabłko-Banan z jogurtem o smaku waniliowym. Mus + Jogurt nie zawiera dodatku cukru, barwników, syropu glukozowo-fruktozowego ani konserwantów.
Kreację przygotowała agencja Brainbox, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kubuś promuje połączenie musu z jogurtem (wideo)