SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane” w kampanii dentsu na Pride Month

Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z klientami i partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma promować różnorodność i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym.

Format „dentsu & friends” miał już swoją premierę na wielu europejskich rynkach, w tym w Wielkiej Brytanii, Chorwacji, Rumunii, Bułgarii oraz we Włoszech. Na polskim rynku kampania ma swoją odsłonę po raz pierwszy.

- Dentsu od lat angażuje się globalnie w działania sojusznicze wspierające społeczność LGBTQIA+. W tym roku przyszedł czas na Polskę. Chcemy dać wyraźne świadectwo wsparcia dla różnych tożsamości i wolności bycia sobą. Jestem niezwykle dumna, że jest to głos wspólnych wartości naszych klientów i partnerów – mówi Mania Kostrzewska, DEI director, dentsu Polska & CEE.

Kampania będzie miała swoją odsłonę w digitalu oraz OOH. Dodatkowo sieć pracownicza dentsu Proud Polska będzie realizuje działania dla osób pracujących w dentsu w ramach Pride Month. W warszawskim biurze dentsu pojawiła się między innym tęczowa odsłona rozpoznawalnego punktu lobby jakim jest jednopiętrowa zjeżdżalnia.

- Jako "Gazeta Wyborcza" z dumą wspieramy tę kampanię. Od ponad 20 lat walczymy, żeby prawo do miłości, bez krępującej jej ideologii, było tak naturalne, jak prawo do oddychania. Wszystkim życzymy równych praw, bezpieczeństwa i dumy przez cały rok - komentuje Aleksandra Sobczak, wicenaczelna “Gazety Wyborczej”.

Partnerami kampanii są Mastercard, “Gazeta Wyborcza”, ChilliZet, AMS, Move TV, Vibez i “Glamour”.

Dołącz do dyskusji: "Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane” w kampanii dentsu na Pride Month

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
Po hasełku widać, że sami zdają sobie sprawę, iż promocji lgbt jest do wyrzygu
4 4
odpowiedź
User
Max
Po hasełku widać, że sami zdają sobie sprawę, iż promocji lgbt jest do wyrzygu
3 3
odpowiedź
User
zzz
Po hasełku widać, że sami zdają sobie sprawę, iż promocji lgbt jest do wyrzygu
uderz w stół a norzyce się odezwą - jeśli masz problem, że ktoś czuje się dobrze z tym kim jest i jest sobą i o tym mówi głośno, a ty dissujesz, to znaczy, że ta reklama jest potrzebna
2 5
odpowiedź