SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuba Wojewódzki z głosami Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha reklamuje Oranżadę Hellena (wideo)

Firma Colian rozpoczęła nową kampanię reklamową Oranżady Hellena. Podobnie jak rok temu w spotach występuje Kuba Wojewódzki. Dodatkowo towarzyszą mu głosy Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha. Autorami kampanii są Brandman, Mediabrands Studios (IPG Mediabrands) oraz Kolterman Media Communications.

W poniedziałek wystartowała nowa kampania reklamowa Oranżady Hellena. Bohaterem akcji po raz kolejny został Kuba Wojewódzki.

W ramach prowadzonych działań w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowane są rotacyjnie trzy spoty - „Wakacyjny Polak”, „Badania” i „NAJsiatkówka”. W pierwszym oprócz wizerunku Kuby Wojewódzkiego wykorzystano głos Krystyny Czubówny, która m.in. opisuje typowo polskie sposoby spędzania wolnego czasu oraz to, w czym jako urlopowicze Polacy są najlepsi. Słowno-językowe zabawy nawiązują do prowadzonego obecnie ogólnopolskiego konkursu konsumenckiego „Najkonkurs! Wygraj wakacje z Oranżadą!”.

Głos Krystyny Czubówny słychać także w drugim spocie zatytułowanym „Badania”. Tym razem Czubówna mówi o potencjalnych wynikach badań społecznych, z których wynikałoby, że Polacy w wielu dziedzinach są „naj”. W reklamie podkreślane są pozytywne cechy.

Trzeci spot marki - „NAJsiatkówka” - związany jest ze wsparciem marki podczas organizowanych w Polsce w lipcu tego roku mistrzostw Europy w siatkówce. W tej odsłonie kampanii Kubie Wojewódzkiemu towarzyszy głos komentatora sportowego Tomasza Zimocha. Dziennikarz zachęca Polaków do kibicowania biało-czerwonym i podkreśla, że w dopingu nie mamy sobie równych.

Jak podaje firma Colian, w tegorocznej kampanii marki kluczowe są: silny branding kolorystyczny, bohater - Kuba Wojewódzki znany z ubiegłorocznych spotów reklamowych, znane i lubiane głosy oraz utrzymana wyrazista konwencja spotów. To elementy mają wzmacniać wizerunek Oranżady Hellena, jako spontanicznej, rozrywkowej i łączącej pokolenia marki.

Wprowadzona w tym roku platforma komunikacyjna „Autentycznie NAJ” jest rozszerzeniem pozycjonowania marki zgodnie z hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, promującym nowoczesny patriotyzm ekonomiczny i zachęcającym do pozytywnej dumy z bycia Polakiem.

Za kreację i produkcję spotów odpowiadają: agencja reklamowa Brandman oraz dom produkcyjny In Vitro Films. Wyreżyserował je Bartek Cierlica. Kampanię realizuje Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka grupy IPG Mediabrands. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Kuba Wojewódzki z głosami Krystyny Czubówny i Tomasza Zimocha reklamuje Oranżadę Hellena (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
y
antyreklama
odpowiedź
User
IOP
do Y nie wiem czy anty reklama ale wiem że jak mam do wyboru zagraniczne napoje ( chodzi o 2 napoje coli nazwy nie wymienię żeby nie robić darmowej reklamy zagranicznym korporacją ) a Polki napój to wybieram Polskie napoje jako Polak ;)
odpowiedź
User
james
Będę się czepiał: niby polskie, niby naj, a w tle leci jakaś zagraniczna piosenka - trochę konsekwencji brakuje. Sam pomysł, taki nijaki.
odpowiedź