„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, hitem Górniak i Figurski. Nowe odcinki na wiosnę
Najnowszą serię „Kuby Wojewódzkiego” oglądało średnio 955 tys. osób, o 210 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu wciąż był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 18,46 mln zł z reklam. Kolejny sezon programu stacja pokaże wiosną 2020 roku.
Premierowe odcinki 27. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 3 września do 26 listopada br. Oglądało je średnio 955 tys. osób, co zapewniło stacji 11,29 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,09 mln widzów. Wyemitowany został on 26 listopada br., a gościli w nim Edyta Górniak i Michał Figurski.
W porównaniu do emitowanej rok temu 25. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 210 tys. widzów. Premierowe formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,17 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 13,61 proc. w 4+, 18,42 proc. w 16-49 oraz 16,17 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania programu Jakuba Wojewódzkiego nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, emitująca wówczas gł. „Magazyn Expressu Reporterów” i talk-show „Ocaleni”, co przełożyło się na 6,54 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. końcówka „Echo serca” i filmy dokumentalne; 6,29 proc.), a czwarty - Polsat (gł. „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 5,78 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN miał jeszcze większą przewagę nad konkurencją.
Wpływy reklamowe z jesiennego sezonu programu wyniosły 18,46 mln zł. Dla porównania, 23. sezon z reklam przyniósł 15,43 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejny sezon show TVN najprawdopodobniej pokaże wiosną 2020 roku.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów, hitem Górniak i Figurski. Nowe odcinki na wiosnę
Ja od lat nie oglądam. Mdliło mnie w każdym programie uporczywe wciskanie aluzji gejowskich.