„Top model 8” zdecydowanym liderem w 16-49. Duży wzrost wpływów reklamowych
Ósmą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,38 mln widzów, o 250 tys. mniej niż gromadziła emitowana rok temu siódma seria reality-show. TVN w czasie emisji formatu był trzeci wśród wszystkich widzów i zdecydowanie pierwszy w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 43,05 mln zł, niemal dwukrotnie więcej niż przed rokiem.
TVN ósmą serię „Top model” pokazywał w poniedziałki o godz. 21.30 w okresie od 2 września do 25 listopada br. Średnia oglądalność premierowych odcinków reality-show wyniosła 1,38 mln widzów. Przełożyło się to na 11,39 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 17,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej osób obejrzało odcinek „Top model 8” z 7 października. Zgromadził przed telewizorami 1,61 mln widzów.
Najnowsza edycja „Top model” notuje o 250 tys. osób niższą widownię niż emitowana rok temu siódma odsłona formatu. Wówczas program gromadził 1,63 mln widzów, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 12,46 proc., 18,84 proc. oraz 15,61 proc.
W paśmie nadawania ósmej serii „Top model” TVN zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP2, nadająca w tym czasie gł. serial „O mnie się nie martw”, co dało jej 14,96 proc. udziału. Trzeci był Polsat (filmy i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,60 proc.), a czwarty - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów” i transmisje sportowe ; 5,68 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był liderem.
- „Top model” to format znany na całym świecie. To, co czyni go wyjątkowym są uczestnicy. Każdy przychodzi ze swoją historią, doświadczeniami. Program może stanowić dla nich realną szansę na spełnienie marzeń. To oni decydują jak ją wykorzystają. Razem z widzami mamy okazję obserwować ich zmagania, potknięcia, sukcesy. Pod tym względem każdy sezon jest wyjątkowy i niepowtarzalny - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Tina Żyro, producentka „Top model”.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach ósmej serii formatu wyniosły 43,05 mln zł, podczas gdy siódma seria przyniosła TVN 28,80 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Właśnie zakończoną edycję programu wygrał Dawid Woskanian, który otrzymał czek na 100 tys. zł, kontrakt z prestiżową agencją Model Plus, a jego zdjęcie pojawi się na okładce grudniowego wydania „Glamour” (Grupa Burda).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: „Top model 8” zdecydowanym liderem w 16-49. Duży wzrost wpływów reklamowych