SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuba Wojewódzki” liderem rynku. Jesienią kolejna seria

Najnowszą edycję show „Kuba Wojewódzki” oglądało średnio 1,28 mln osób, o 100 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,11 mln zł.

Kuba Wojewódzki, fot: TVN / Grzegorz Press Kuba Wojewódzki, fot: TVN / Grzegorz Press

Premierowe odcinki 20. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 22.30, w okresie od 16 lutego do 17 maja br. Program oglądało średnio 1,28 mln osób, co zapewniło stacji 13,68 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,91 mln widzów. Była to jednak pierwsza emisja nowej serii, wyjątkowo pokazana o godz. 21.30, czyli godzinę wcześniej niż zwykle. Tego dnia o 22.30 TVN pokazał bowiem widowisko „Wszyscy na jednego, czyli Roast Kuby Wojewódzkiego”, który obejrzało średnio 1,7 mln widzów. Program pierwotnie miał być wyemitowany o 21.30, ale był zbyt ostry, dlatego emisję przesunięto na późniejszą godzinę.

Trzy topowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego 20"

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

16-02-2016

21:30:10

22:28:20

1 911 563

13,21%

23-02-2016

22:34:36

23:34:02

1 471 798

16,10%

12-04-2016

22:33:38

23:29:59

1 344 238

14,86%

W porównaniu z emitowaną rok temu 18. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 100 tys. widzów, ale minimalnie wzrósł udział talk-show w grupie komercyjnej. Wówczas program śledziło średnio 1,38 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy odpowiednio 14,80 proc. oraz 16,72 proc.

TVN w paśmie nadawania właśnie zakończonej serii programu Kuby Wojewódzkiego był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas gł. „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przełożyło się na 11,53 proc. udziału. Trzeci był Polsat (serial „Powiedz Tak!” i filmy fabularne; 6,38 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. pasmo filmowe; 5,70 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej, jednak tutaj przewaga TVN nad pozostałymi konkurentami była większa.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVN - Kuba Wojewódzki 20

1 284 135

13,68%

706 640

16,88%

TVP2

1 082 022

11,53%

325 243

7,77%

Polsat

599 335

6,38%

321 588

7,68%

TVP1

535 126

5,70%

228 378

5,46%

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 11,11 mln zł. Rok temu wpływy z reklam wyniosły 11,78 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejny sezon „Kuby Wojewódzkiego” pojawi się na antenie TVN w jesiennej ramówce br.

W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” liderem rynku. Jesienią kolejna seria

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ja
Życzę każdemu programowi rozrywkowemu aby miał po kilkunastu latach emisji takie wyniki
0 0
odpowiedź
User
zenon
Jest liderem, bo inne stacje nie nadają w tym czasie konkurencyjnych programów. Niepisana umowa a wystarczyłby "Kevin sam w domu" lub "Rambo"
0 0
odpowiedź
User
zza
Jest liderem, bo inne stacje nie nadają w tym czasie konkurencyjnych programów. Niepisana umowa a wystarczyłby "Kevin sam w domu" lub "Rambo"


Albo Gociek wieczorową porą.
0 0
odpowiedź