Książęce reklamuje puby i restauracje, w których jest serwowane
W nowej outdoorowej kampanii piwa Książęce (Kompania Piwowarska) promowane są lokale, w można je wypić. Reklamy zapraszają do 500 pubów i restauracji.
Billboardy zapraszające do pubów i restauracji, w których można napić się piwa książęcego pojawią się w lipcu w ok. 200 miejscowościach. Na każdym z 500 nośników będzie promowany inny lokal.
- Wsparcie ogólnopolską kampanią outdoorową to nasz ukłon w stronę tych najlepszych lokali, które od pojawienia się marki Książęce w 2012 roku wspólnie z nami budują kulturę piwną w Polsce - uzasadnia Marta Andreasik, specjalista ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej. - W ubiegłym roku wyposażyliśmy puby i restauracje w materiały edukacyjne i wkładki do menu pomagające konsumentom w wyborze odpowiedniego dla nich piwa Książęce. Dbaliśmy także o szkolenia barmanów w trudnej sztuce rytuałów oraz serwowania piwa - podkreśla.
Kreację kampanii przygotowała agencja Nairobia, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Kompania Piwowarska to kolejna firma, która we własnych reklamach promuje swoich klientów. W ub.r. podobne wsparcie marketingowe otrzymali najbardziej lojalni klienci Orange dla Firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (przeczytaj więcej o tej akcji).
Dołącz do dyskusji: Książęce reklamuje puby i restauracje, w których jest serwowane
To jeno ghoła myśl sthategiczna.