Krzysztof Kurowski group account directorem w Euvic Media
Krzysztof Kurowski objął funkcję group account directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance). Ostatnio pracował w Ströer Polska.
Kurowski będzie odpowiedzialny za wyznaczanie celów oraz ewaluację zespołu dedykowanego do pracy przy kampaniach 360°, nadzór i koordynację działań związanych z obsługą kampanii mediowych przy pomocy przydzielonego zespołu projektowego, a także za zarządzanie procesem ofertowania i opracowania propozycji działań, w tym za koordynację pracy zespołu merytorycznego i przedstawienie rozwiązania marketerowi.
Krzysztof Kurowski doświadczenie zdobywał w domach mediowych UM i Mediacom Warszawa pracując dla największych reklamodawców. Od 2003 do 2019 roku związany z Grupą TVN, gdzie piastował m.in. stanowisko stratega ds. mediów w Biurze Reklamy TVN. W latach 2019-2022 pracował jako sales strategy manager w Ströer Polska.
Z branżą reklamową związany jest ponad 20 lat. Na swoim koncie ma dużą liczbę strategii mediowych dedykowanych kluczowym klientom, dziesiątki wygranych przetargów, setki zaplanowanych i przeprowadzonych kampanii mediowych dla reklamodawców z różnych branż, najczęściej o wielomilionowych budżetach (ponad 3 mld zł w zrealizowanych media planach).
Jest magistrem ekonomii i psychologii.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Kurowski group account directorem w Euvic Media