Krzysztof Biel executive directorem w Brainshake
Krzysztof Biel objął stanowisko executive directora w agencji Brainshake. Wcześniej pracował w Momentum Worldwide i MSD Polska.
Od początku kwietnia Krzysztof Biel jako executive director w Brainshake zajmuje się kompleksową obsługą kluczowych klientów oraz nadzorem nad client service i produkcją. Ponadto odpowiada za rozszerzenie kompetencji agencji w zakresie field marketingu. W Brainshake przejmuje obowiązki Michała Maciątka, który po pół roku zakończył pracę w firmie.
Krzysztof Biel poprzednio przez kilka lat pracował jako account manager w agencji Momentum Worldwide należącej do McCann Worldgroup. Realizował tam projekty dla takich klientów jak m.in. Mastercard, Microsoft, Opel, Toshiba i Cyfrowy Polsat. Karierę zawodową rozpoczynał jako analityk w firmie farmaceutycznej MSD Polska stanowiącej część Merck & Co.
Dołącz do dyskusji: Krzysztof Biel executive directorem w Brainshake