„Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów
W sezonie 2015/2016 „Kropkę nad i” oglądało średnio 605 tys. widzów, o 179 tys. osób więcej niż w poprzednim. TVN24 w paśmie emisji magazynu Moniki Olejnik był liderem oglądalności wśród stacji newsowych. Wpływy z reklam wyniosły 8,90 mln zł.
Magazyn „Kropka nad i” w sezonie 2015/2016 emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00 w TVN24. Średnia widownia audycji w okresie od 31 sierpnia 2015 roku do 14 lipca 2016 roku wyniosła 605 tys. osób. Przełożyło się to na 4 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najpopularniejszym wydaniem programu Moniki Olejnik w analizowanym okresie był odcinek pokazany 26 października ub.r., w którym gościem był Michał Kamiński. Obejrzało go 977 tys. osób.
Trzy topowe wydania „Kropki nad i”
Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |||
26-10-2015 | 20:00:07 | 20:22:52 | 977 326 | 5,83% |
14-07-2016 | 20:00:15 | 20:21:00 | 961 292 | 6,95% |
04-01-2016 | 20:00:09 | 20:20:52 | 951 345 | 5,65% |
Względem analogicznego okresu rok wcześniej „Kropka nad i” zyskała 179 tys. widzów. Wówczas (tj. w sezonie 2014/2015) program śledziło 426 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 2,75 proc. oraz 2,08 proc. udziału.
TVN24 w paśmie nadawania audycji Moniki Olejnik był liderem oglądalności w rynku kanałów newsowych. Druga w tym czasie była stacja TVP Info, której udział wyniósł 3,42 proc. (stacja ta nadawała wówczas magazyny „Dziś wieczorem” i „Minęła 20-ta”), a trzecie miejsce zajął Polsat News (0,64 proc.; pasmo należące do programu „To był dzień”).
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVN24 - Kropka nad i | 604 844 | 4,00% | 136 503 | 2,43% |
TVP INFO | 517 006 | 3,42% | 71 802 | 1,28% |
Polsat News | 96 998 | 0,64% | 26 761 | 0,48% |
Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 8,90 mln zł. Dla porównania, w sezonie 2014/2015 „Kropka nad i” zarobiła z reklam 7,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kropka nad i” hitem TVN24. Monika Olejnik zyskała 180 tys. widzów