KRK w logotypie promującym Kraków
Kraków zyskał znak graficzny KRK, który będzie wykorzystywany w działaniach promocyjnych. Zaprojektowała go agencja reklamowa Yoho.
Znak KRK to charakterystyczny skrót wykorzystywany często jako określenie Krakowa - w języku młodzieżowym, a także m.in. międzynarodowej komunikacji czy usługach kurierskich i transportowych. Teraz logotyp przedstawiający ten skrót będzie wykorzystywany w działaniach i materiałach promujących różnego rodzaju wydarzenia i projekty odbywające się w tym mieście. Znak będzie funkcjonował w różnych formach: w materiałach informacyjnych w mniej dominującej, zasadniczej wersji, a w reklamach - w mocniejszej formie, z bogatszą kolorystyką oraz różnymi fakturami i wypełnieniami.
Przedstawiciele władz miejskich Krakowa przekonują, że KRK jako charakterystyczny, łatwy do zapamiętania znak pozwoli mieszkańcom łatwiej identyfikować materiały i komunikaty kierowane do nich przez miasto. KRK nie zastąpi dotychczasowego logotypu miejskiego, zmodyfikowanego w połowie ub.r. W materiałach promocyjnych oba znaki będą funkcjonować równolegle.
Znak KRK i cały oparty na nim system identyfikacji wizualnej Krakowa na zlecenie urzędu tego miasta przygotowała agencja reklamowa Yoho.
Dołącz do dyskusji: KRK w logotypie promującym Kraków