Korniki wgryzają sie w ofertę Netii. W reklamie Czesław Mozil
Rusza nowa kampania reklamowa Netii, wspierająca sprzedaż oferty światłowodowego internetu i telewizji przez trzy miesiące za darmo. Akcję przygotowały Scholz & Friends Warszawa i Vizeum.
Głównymi bohaterami spotów reklamowych (o długości 30 i 15 sekund) są sympatyczne, animowane stworzenia - korniki (jednemu z nich głosu udziela Czesław Mozil). Zwierzaki prowadzą ze sobą miły dialog wskazujący, że lubią przegryzać się przez treści dostępne w ofercie Netii.
W telewizji (główne i tematyczne kanały Polsatu i TVN) spoty będą emitowane do 25 kwietnia, natomiast kampania radiowa (RMF FM, Eska, Trójka, Radio ZET, Chili Zet) potrwa do 31 marca br. Obok tego zaplanowano szeroko zakrojone działania performace marketing w internecie.
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Twórcą koncepcji tych błękitnych, światłowodowych stworzeń, inspirowanych kornikami, jest Sebastian Pańczyk.
Spoty reklamowe powstały w domu produkcyjnym TFP, a za animację odpowiada studio Televisor.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Korniki wgryzają sie w ofertę Netii. W reklamie Czesław Mozil