Magazyn „Bieganie” znika z druku, będzie cyfrowym tygodnikiem
Od początku 2019 roku magazyn „Bieganie” (wydawany przez Fundację „Maraton Warszawski”) zmieni formę i cykl wydawniczy: z drukowanego miesięcznika stanie się cyfrowym tygodnikiem dostępnym w aplikacji mobilnej.
Aplikacja „Magazyn Bieganie” już jest dostępna w wariantach na systemy iOS i Android. Obecnie można tam przeglądać archiwalne numery „Biegania” oraz jego darmowe wydanie specjalne.
Bezpłatnych będzie też pięć numerów magazynu już jako tygodnika, które ukażą się w styczniu. Natomiast od lutego pojedyncze wydanie będzie kosztować 4,99 zł, a prenumerata - od 9,99 zł za miesiąc do 99,99 zł za 12 miesięcy.
- Chcemy wyjść naprzeciw potrzebom olbrzymiego rynku biegowego, który w coraz większym stopniu funkcjonuje w oparciu o elektronikę - uzasadnia Marek Tronina, prezes Fundacji i założyciel „Biegania”. - Doszliśmy jednak do wniosku, że sama zmiana formy dystrybucji to za mało. Musimy dostarczać naszym odbiorcom informacje tu i teraz. Stąd decyzja o zwiększeniu częstotliwości wydawniczej, by móc publikować aktualne treści i bieżące komentarze. Aplikacja daje też możliwości interaktywnej komunikacji. Tygodnik będzie wspierany podcastami oraz filmami - opisuje.
Cyfrowa wersja magazynu jest przygotowywana w systemie Digitivo oferowanym przez firmę Optizen Labs
Magazyn „Bieganie” ukazuje się od 2005 roku. To najdłużej istniejące w Polsce pismo dla pasjonatów biegania.
Dołącz do dyskusji: Magazyn „Bieganie” znika z druku, będzie cyfrowym tygodnikiem