SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się ostatni raz. „Coraz trudniej o sponsorów, ryzyko że koszt przewyższy zyski”

Najbliższa edycja Charytatywnego Balu Dziennikarzy będzie ostatnią w jego historii. - Z roku na rok pozyskiwanie sponsorów przychodziło z coraz większym trudem. Pojawiło się ryzyko, że koszt balu będzie wyższy niż zyski z niego - uzasadnia Mateusz Hładki, prezes fundacji organizującej wydarzenie.

fot. akpafot. akpa

Najbliższy Charytatywny Bal Dziennikarzy zaplanowano na 16 lutego 2019 roku. Odbędzie się w auli Politechniki Warszawskiej. Sprzedaż biletów na imprezę ruszy na początku roku, wejściówka dla dziennikarza i osoby towarzyszącej będzie kosztować 200 zł, a dla innych osób - po 450 zł za miejsce stojące, a po 800 zł za miejsce przy stoliku.

Władze Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy zdecydowały, że najbliższa impreza będzie ostatnią z tego cyklu.

- Nasz bal to środowiskowa, zamknięta impreza, a obecnie firmy mające kapitał na cele charytatywne często decydują na projekty pozwalające im dotrzeć do potencjalnych klientów. Wspierają maratony i inne wydarzenia, w których nazwach są marki sponsorów. Jako Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy nie możemy zagwarantować sponsorom żadnych dodatkowych świadczeń, takich jak emisja spotów sponsorskich. Ponadto większość potencjalnych partnerów ma własne fundacje - tłumaczy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mateusz Hładki, prezes fundacji.

- Z roku na rok pozyskiwanie sponsorów przychodziło z coraz większym trudem. Nie widzimy szans na to, że ta sytuacja nagle się zmieni - dodaje. Przypomnijmy, że w ub.r. bal nie odbył się, ponieważ nie udało się pozyskać sponsorów.

- Koszty organizacji balu zaczęły mocno rosnąć: wynajem Auli Politechniki, produkcja samej imprezy. Pojawiło się ryzyko, że koszt balu będzie wyższy niż zyski z niego - zaznacza Mateusz Hładki.

Charytatywny Bal Dziennikarzy pierwszy raz odbył się w 1998 roku. Dotychczas zorganizowano jego 18 edycji.

Wpływy z biletów i aukcji prowadzonych w czasie imprezy przeznaczano na cele charytatywne. W dotychczasowych edycjach zebrano łącznie ponad 3 mln zł, w styczniu br. - ponad 400 tys. zł.

- Bal nieprzerwanie cieszył się ogromnym zainteresowaniem, co roku przyciągał po 800-900 osób, z wyjątkiem ostatniej edycji, która odbyła się w mniejszym miejscu, więc musieliśmy zmniejszyć liczbę gości do 550 gości - opisuje Hładki.

Dołącz do dyskusji: Charytatywny Bal Dziennikarzy odbędzie się ostatni raz. „Coraz trudniej o sponsorów, ryzyko że koszt przewyższy zyski”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
luk
a tvpis będzie? ;)
odpowiedź
User
hyh
Nareszcie.... te wstawione i spocone gwiazdeczki....
odpowiedź
User
uhahahahaha
Uhahahaha jak przychodziły tam takie "wybitne osobistości dziennikarstwa" jak Magda Modra czy inna Frytka to nic dziwnego, że nikt nie chce tego sponsorować. A i jeszcze ta hrabianka Maria B. co nienawiścią zieje do każdego na fb.
odpowiedź