Kobiece dzwonki
Z opublikowanego ostatnio raportu firmy Telephia wynika, że komórkowe dzwonki największą popularnością cieszą się wśród płci pięknej.
Raport Telephia Mobile Audio jest przygotowywany w celu oceny i analizy rynku sprzedaży dzwonków. Wynika z niego, że w III kwartale bieżącego roku ponad 9% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych na świecie zakupiło i ściągnęło komórkowy dzwonek. Co ciekawe, 69% tej grupy stanowią kobiety.
Najpoważniejszą grupą, kupującą komórkowe dzwonki, są oczywiście osoby w przedziale wiekowym 18-34 lat. Dla przykładu, dzwonek Gwen Stefani "Hollaback Girl" w 40% został ściągnięty przez użytkowników komórek w wieku 18-24 lat, a w 51% przez grupę w przedziale wiekowym 25-34 lat. W przypadku przeboju The Pussycat Dolls "Don't Cha" 29% ściągnięć dokonali posiadacze komórek w wieku 18-24 lat, natomiast 59% ściągnięć zostało zrealizowanych przez użytkowników 25-34 roku życia.
Dołącz do dyskusji: Kobiece dzwonki