Klown pocieszający dzieci w szpitalu promuje fundację Czerwone Noski (wideo)
Rozpoczęła się kampania zachęcająca do przeznaczania 1 proc. podatku na rzecz fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu. Akcję organizacja przygotowała wspólnie ze studiem produkcyjnym Artcore.
Plakaty i spoty emitowane w ramach akcji pokazują sedno działalności fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu. - Nasza fundacja niesie uśmiech i radość chorym dzieciom przebywającym w placówkach medycznych. Do tej pory udało nam się odwiedzić 10 tysięcy małych pacjentów w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Szczecinie - opisuje Marcin Dudek, dyrektor zarządzający organizacji.
Akcja zachęca do przekazywania na rzecz fundacji 1 proc. podatku.
Kampania obejmuje internet (YouTube, Facebook, serwisy Grupy Gazeta.pl), radio, prasę (m.in. tygodnik „Newsweek”) oraz warszawskie kino Muranów. Potrwa do końca kwietnia (na stronach Gazeta.pl będzie prowadzona przez dwa tygodnie).
Kreacją i produkcją spotów zajęło się studio produkcyjne Artcore, a media do akcji we własnym zakresie pozyskała fundacja Czerwone Noski Klown w Szpitalu.
Dołącz do dyskusji: Klown pocieszający dzieci w szpitalu promuje fundację Czerwone Noski (wideo)