SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KFC reklamuje „smak szlachetnych serów” (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca kanapki z serem w menu restauracji KFC. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak szlachetnych serów”, przygotowały i realizują firmy McCann Worldgroup, OMD Media Direction i FFW Communication.

Reklamy informują, że w wersjach z serem pojawiły się obecnie najpopularniejsze kanapki z menu KFC: Quritto jest dostępny z czterema rodzajami sera do wyboru, Grander - z dodatkiem lazura, a Twister - z gorgonzolą. Takie kanapki są do kupienia zarówno w restauracjach KFC, jak i w opcji dostawy do domu.

Serowa oferta będzie obowiązywać do 2 marca.

Wspierająca to kampania reklamowa, prowadzona pod hasłem „Smak szlachetnych serów”, obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy społecznościowe) oraz same restauracje KFC (materiały POS).

Za kreację reklam i aktywności w social media odpowiada agencja McCann Worldgroup, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Media Direction, a za działania public relations - agencja FFW Communication.

  • Więcej informacji:
  • KFC

Dołącz do dyskusji: KFC reklamuje „smak szlachetnych serów” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl